39

Detta inlägg är döpt till 39, det är jag som har döpt det. 39 är ett ganska bra nummer men det beror helt på vad siffran syftar på.
Om siffran syftar på hur många piggelin jag hade kunnat äta på raken hade jag varit imponerad av mig själv.
Nu är det tyvärr inte så utan det är siffran på hur många dagar det är tills jag kommer hem igen.
Och tyvärr tycker jag den är för hög, men medans jag skriver så har den nu tickat över till 38 och tiden kommer att gå fort hoppas jag.

Jag tappade tråden å började syssla med annat, har inget vettigt att säga så ni får en låt istället.





Kommentarer
Postat av: christensen

borde du va hemam i säkra svearike snart då!

2009-09-25 @ 15:55:42
URL: http://cotten7.blogspot.com
Postat av: christensen

borde du va hemam i säkra svearike snart då!

2009-09-25 @ 15:55:58
URL: http://cotten7.blogspot.com
Postat av: Karl

Ska bli skönt de;) räknar ju dagarna nu som sagt!

2009-09-28 @ 16:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0