Dropp alle jævla jams og gjør sånn du gjør

Måndag och nu var det än en gång ett tag sen jag skrev.

Såg förut på Stockholms derbyt mellan aik och djurgården och kan bara konstatera att superettan här kommer djurgårn. Gais vann mot örebro och det känns ju lite tråkigt att man faktiskt inte kan glädjas åt ett annat göteborgslag när de vinner när deras fans är som de är, Brann vann också här ikväll mot odd grenland vilket gladde min rummis halldis som tjöt till nåra ggr ute i stuen förut.

Har även avnjutit det nya avsnittet av entourage som man aldrig bli besviken på.

Annars är jag lite förbannad för jag satt å kollade på flygbiljett priser och jag fattar inte varför jag ska betala 200 kr mer för flyg till göteborg än till milano på samma datum, om inte annat är det förvirrande.

Har även börjat fundera lite över att köpa mig en bil till våren och jag har funderat ett tag nu på vad jag vill ha för bil och tror mig kommit fram till att Bmw 320 är modellen jag ska slå till på.

Idag är det nästan exakt en månad kvar, närmare exakt 32 dagar och som jag längtar.

Till helgen som kommer nu har jag blivit bjuden på bursdagsfeiring av saltens flickvän som fyller 21 år och har laddat upp med en 1litare bacardi razz samt själv gått och köpt mig pilsner i butiken, känns bra att kunna vänja in det då det bara är lite mer än en månad kvar tills jag fyller 20 å får köpa vad jag vill. Pilsnern var även ett fynd sett till norge priser då jag fick hittat mig ett 6pack 33 cl flasköl för 59 kr.

Egentligen skulle salten kommit hit och så skulle vi kollat på brann kampen å ta oss varsin pils men han somnade det aset så det blev det inget med.

Ni får nöja er med det här så länge så skriver jag väl snart igen.




Kommentarer
Postat av: christensen

den försäkringen kommer bli go du ;) hahha



dra till milano istället då ;)

2009-09-29 @ 15:25:51
URL: http://cotten7.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0