Slow down, take it easy on yourself

Det blev inget videobloggande i söndags, jag orkade inte..typ.

går i väntans tider nu och det känns som jag har mycket att tänka på bla måste jag skriva ut min flygbiljett,förnya mitt skattekort, boka biljetter till lasse och blåvitt och lite annat bös.. ska försöka ta det till helgen. Då är det exakt 50 dagar kvar tills jag kommer hem, hoppas att dom går fort. Känns lite svårt att fatta att när jag kommer hem den 30 oktober så har jag varit hemifrån i ganska exakt 5 månader, det är en ganska lång tid ändå.

som i princip alltid så har rubriken i inlägget en liten mening, nu har jag stressat upp mig inför diverse ting och utöver att jag sov mellan 19-23 så gör det här det väldigt svårt för mig att somna just nu vilket kommer leda till att jag kommer vara apigt trött imorgon på jobbet.

Jag behöver nog lära mig att inte hetsa upp mig över saker jämt, för det gör jag tro det eller ej..

Nu måste jag verkligen sova..skriver/videoar snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0