Back in School

Skolan börja idag igen , visade sig att jag hade fler intresserade bloggläsare än vad jag hade trott. Tyvärr kommer det väldigt dåligt med kommentarer bara.

Jag försov mej för 3e måndagen i rad idag tror jag, men ja hade en riktigt chillig morgon faktist hade hur gott om tid som helst vilket inte hör till vanligheterna. Har börjat använda mitt egna badrum nu med eftersom duschen där uppe suger. Eftersom jag hade så gott om tid så kunde jag luuuuuugnt gå till bussen och njuta av lite värme å solsken. Längtar som fan tills det blir så varmt att jag kan feta mej till skolan i mina feta basketshorts!
En Halvtimme sen klampar jag in på lektionen, men jag verkar inte ha missat någonting för hela klassen sitter typ å småpratar om vad alla gjort på lovet och dylikt. Det första jag fick höra när jag kom in i klassrummet var här kommer bloggarn eller nåt sånt tror jag, tydligen har daniels promotion lett till att vissa i klassen öppnat ögonen för min blogg iaf.

efter lektionen blev jag typ .... förskräckt kanske man kan säja , för jag fick höra att på balen så ska man ha smoking/frack och att det inte funkar med vanlig kostym, ska man köpa smoking för balen då och kostym för studenten? Pinsamt dålig information tycker jag att det är om balen och allt sånt. För även om jag inte är bäst i världen att ta reda på information så verkar inte någon annan heller ha någon aning om nånting.
Och hur ska man ta sig dit ut ? Jag vill åka krämvit limo ut såklart men det kostar ju och då måste man vara några stycken men vem vill lägga ihop till det då ? äääh det är inte min stil att stressa upp sig över något och jag låter det vara för nu och så får det lösa sig av sig självt. det blir bäst så!

nu orkar jag inte skriva så mycket mer om min dag än om dom två underbara gossarna här under som jag snackade en del med.

Träffade Sebbe Korea och han hade en plan som han ville att jag skulle dela med mej av till er.
han hade alltså tänkt att ställa upp i nästa val med de slående vallöftena om sänkt tobaksskatt och löftet att återerövra finland, till att börja med i varjefall. Låter det intressant? rösta isf på Sebastian Jacobsson i nästa val!

Sen ville jens per även känd som Jean-Philipe Andersón komma med här jag minns dock inte varför så du får gärna skriva varför om du läser de?

Meningsfullheten av detta inlägg känns som att det avtar och därför kommer vi till favoriten igen ! :D


Dagens låttips : Idag så hittade jag min gamla mp3 och även några gamla låtar som jag inte hade kvar på datorn låg på den ! så jag har valt en av dom idag ! .. Nej ni får 3 st idag för jag har så svårt att bestämma mej för en

Styles P. Ft Akon - All my life
Jay-Z Ft 3 Doors down - Here without you (remix)
Shakira - Hips dont lie bambooe (World cup remix 2006)


Ingen vill sjunga Bambooe med mej i skolan :(



Slutligen har jag en fråga till er, faktiskt två frågor.

Vem är den snyggaste kvinnan?

<--Charlotte munck (38 år och som spelar anna pihl)
eller Jennifer Aniston (39 år fyllde hon förra veckan)-->


Och Tjejen ?


<--Alicia Vikander (16 år och som spelar jossan i andra avenyn)

Eller Willa Holland (16 år och som spelar caitlyn cooper i OC) -->






När vi ändå är inne på kändisar, visste ni förresten att det var jag som tog britney spears oskuld?
© (official release) , sorry justin

byebye

Kommentarer
Postat av: Marina

Alicia fyller dock 20 i år. Det är Jossan som är 17.

2008-02-20 @ 00:14:40
Postat av: Karl

där ser man, hon ser inte ut att vara mer än 17 iaf:S

2008-02-20 @ 17:51:05
URL: http://kallebaby.blogg.se
Postat av: daniel

Bääääääääää. Nej inget intelligent ur min mun efter att ha sett Jennifer denna gång heller.

F.ö så har inte de skandinaviska tjejerna en suck ju. Tycker du var elak i laguttagningen ;)

2008-02-20 @ 19:15:27
URL: http://triflet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0