Blogg ala Amanda

Skall bara börja med att jag orkar itne kontrolläsa texter jag skriver så ni får nog gissa en del ord för att jag missat på tangentbordet när jag skrev., Garanterar felstavningar och att jag till 99.9% skriver itne istället för inte.

Egentligen vet jag itne vad jag skall skriva här men karl frågade så klart jag skriver =). Men jag har inget att skriva, det är ju itne så att jag fyller min egen blogg till bredde, har jag tur så lyckas jag skriva ett inlägg varannan dag. Men karl gav mig ett tips på vad jag skulle skriva om, att jag helt enkelt skulle skriva om honom, inte nog men att han själv skriver om sig själv, han behöver andra som skrver om honom men jag tänkte att varför inte.

Okej, vem är denna Karl då? A egentligen vet inte jagdet heller. har känt hionom i 3 år nu, han är en person som jag garanterat itne hade lärt känna om jag itne hamnat i samma klass som honom, Men ödet bestämmde att vi skulle hamna i samma klass. Dock var itne den karl  jag känner idag samma som i ettan, kan bero på Albin jag vet itne men jag gillar dig ändå karl. =) Trots vissa incidenter som itne behöver nämnas. Men det var faktiskt itne MITT fel att det hände, jag skyller på dig fortfarande men mest på skoj, .

Jag tror att många andra itne heller tänker att jag och karl faktiskt känner varann, vi är la inte så lika egentligen, varken som personer, inga gemensamma fritidsintressen eller något, inte mist sagt olika musiksmak, Men nu ha vi ju en sak genemnsamt iaf. Blogg.se men jag ligger lite i underläge men endast puttiga 5 läsare om dagen typ. Vill itne kolla hur många läsare karl har eftersom ajg vet att det är betydligt fler som är intresserade av denna mannens liv och tankar. inte minst när han skruver om klassen. jag tycker att det va roligt men skit samma det är historia nu.,

Jag komemr nog sakna karl en del efter gymnasiet, fråga inte vrf för jag vet inte rikigt själv emn på nått sätt så kommer jag göra det. Men men, sånt händer.

Förförsta gången har jag skrivit ett helt inlägg. att just karl skulle vara anledningen till att jag skulle få utlopp för min skrivklåda visste nog ingen, inte ens jag. Men så blev det nu och innan jag kommer in på massa annan skit så skall jag avsluta detta.


Tack =)

Kommentarer
Postat av: daniel

Väldigt Karliocentrisk blogg.

Jag trodde ju det var jag som vunnit detta "priset"? Men okej, Amanda fick hoppa in när jag lagt fingertopparna på hyllan (??) ;)

2008-05-10 @ 00:37:08
Postat av: Karl

orka att du tar upp incidenten amanda! .. men det var väl kul att läsa de här :D daniel du sa ju att du skulle skriva det i word och sedan skicka över det till mej, något sådant mail har jag inte fått ännu så..

2008-05-10 @ 00:55:50
URL: http://kallebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0