18 karat gold

waaaza!

Snart läggdags här i Norge.

Slutet av förra och början av denna veckan har inneburit en del övertid på jobbet vilket lett till mindre skrivande, än mindre skrivande med tanke på det orosmoln som hängt över mig som ska väck imorn.

Jo för imorn ska jag kila tidigare från jobbet för att ta mej till närmsta skattekontor här och uppdatera mitt skattekort, jag har haft det i bakhuvudet i snart en och en halv vecka nu eftersom att om jag inte uppdaterar det så innebär det att jag måste betala 50% skatt här tills jag fixat uppdateringen, det vill man ju inte råka ut för.

I övrigt har en film med skyhöga förväntningar från min sida premiär på bio i Sverige nu på fredag, det är filmatiseringen av boken snabba cash jag snackar om, tyvärr är norrmännen inte i linje med att visa den på sina "kinografer" så jag blir la tyvärr tvungen att tanka hem den, trist när man väl kan tänka sig att betala.

Här har ni trailern till filmen:


Förutom allt vardagstjafs så har jag nu bestämt mig, det blir 129 dagar till i Bergen Sen är det farväl, antingen blir det att jag flyttar hem en stund å sen sticker upp till Oslo, eller att jag flyttar till Oslo direkt.
Jag pallar inte avståndet hem, från Oslo tar det bara 3 timmar hem och därifrån kan jag ju åka hem nästan varje helg om jag vill det. Dessutom fick jag ett fint intryck av Oslo när jag var där nu senast, tror det kan bli kul eftersom både Sebben och Ariel är där också.

Nu hinner jag inte skriva mer för nu måste jag sova.

Ni får 18 karat guld av mej ! håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0