Jag rår inte för det

Okej så här är det, jag vaknade precis ur världens sjukaste dröm!

Den började här i rummet, jag skulle ta mej ut till Bergens flygplats för att flyga hem å hämta mammas bil.
Väl på flygplatsen kommer jag på att jag glömt allt vad allt heter, det jag hade med mej var mitt körkort, fick åka hem till lägenheten igen å hämta biljetten.
På nåt vis lyckades jag glömma den igen och blev tvungen att ställa mig och smöra för två vakter.
I bakgrunden en bit bort står helt plötsligt Gurra, han jobba tydligen i vakten på flygplatsen, å ropar "Den här vägen Karl, följ efter mig".
Tilsammans springer vi genom kontrollen och Gurra låser upp en hemlig dörr in till själva flygplatsen och gaterna.
När vi kommer in där så förvandlas drömmen till en musikal och jag och gurra springer tillsammans runt inne på flygplatsen och sjunger och hoppar runt, vi träffar en massa bekant kungälvsfolk som tittar undrande på oss.
I slutet av musikalen finner vi en fylleutslagen Ivarsson som ligger på golvet utanför en mcdonalds i flygplatsen med en cheeseburgare i handen, jättepackad frågar han mej "Är det här din cheeseburgare Karl?". Sen vaknade jag.
Typiskt att man inte fick chansen att smaka, ni vet ju hur jag är med mat.


På tal om mat ska jag ta å slå upp kokboken jag fick av mor i julklapp å börja laga lite seriös mat, idag blev det tacos.. typiskt nog överlever inte en cremefraiche en 10 dagar semester utan var aningen för möglig för min smak, tillika blev maten lite torr men men.

I övrigt inte mycket, ska bli skönt med helg, ska väl ta å ringa salten å se om de händer nåt då, har inte hört av han sen jag kom upp igen för han är nämligen sjukskriven från jobbet just nu för nån stolle knäckt ett revben på honom på nyår.

lite edit: hann inte posta iväg det här innan mina ögon slöts, de två tidigare inläggen borde dessutom byta plats om det ska vara riktig tidsfölj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0