Blev lite sugen

På att dra igång här igen nu, Norge bloggen är lika död som läget i Norge kan man ju lugnt påstå men nu är jag på väg att lämna Norge för lite mellanlandningar i Sverige,England och Spanien.. det kommer alltså hända lite smått å gott framöver å därför tänkte jag att det kunde vara kul att försöka dra igång bloggen på nytt igen !

Just nu är jag hemma på semester i min barndomsstad Kungälv å bara tar det lugnt, men på söndag bär det av upp till Bergen igen för min sista månad där, känns lite halvkonstigt att min tid där är över men ändå riktigt skönt!

Semestern har innehållit massa kul och tiden har flygit förbi, midsommar och framförallt peace and love festivalen har varit klara höjdpunkter.

Nu får vi se om det blir något uppföljande här eller inte.. vi ser :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0